Brukerforum

Lufting og drøfting av ideer

Moderator: Arnold Hoddevik

Post Reply
Arnold Hoddevik

Brukerforum

Post by Arnold Hoddevik »

Det er i dag adgang til å registrere en ny bruker i forumet. Etter oppgraderinga vart jo tekstene engelske, og det tiltrekker seg et langt, langt større publikum. Daglig registrerer folk fra hele verden konto i brukerforumet, til tross for at det står at det er bortkastet tid. Jeg stenger daglig ute 4-6 brukere. Det har faktisk blitt ganske byrdefult, såpass at jeg har syslet med tanken om å stenge registreringsmulighetene, noe som innebærer at jeg må registrere nye brukere. :shock:

Alternativet kan muligens være å oversette hele greia til norsk, slik at de stakkars utlendingene ikke forstår en dritt. :evil:

Kan styret reflektere litt rundt det?
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

Martin Madsen

Re: Brukerforum

Post by Martin Madsen »

Kansje man skulle ha oversette teksten,blir vel kansje noe styr når man oppgradera igjenn da.Kansje man kan registrere kvar enkelt inn,men korsen gjer man det med passorda da :?
Martin Madsen
45239230
martinmadsen76@gmail.com

John Colbensen

Post by John Colbensen »

Regner med det er en solid jobb å oversette. Rimelig tidkrevende vil jeg tro ? Og da spekulerer jeg i om ikke det er like greit å bare registrere hver enkelt nye bruker manuelt. Tror neppe det blir det aller største rennet. Men alle som er registrert til nå vil vel beholde sin registrering?

Linda Kvernland

Post by Linda Kvernland »

Kansje vi får legge til at de som forsøker å logge seg inn uten medlemskap blir beheftet med et trojansk virus.... :lol: Det er ikke enkelt nei. Men skjønner jo at de gjerne vil inn da... 8-)

Arnold Hoddevik

Stenging av registreringsmuligheita kan bli mindre arbeid, men det må vegast opp mot evenruelle i negativ retnigulemper. Vil det påvirke medlemmene i negativ retning?
Beste helsing
Arnold Hoddevik

Arnold Hoddevik

Brukarregistreringa er no stengt - skjedde søndag formiddag.
Det er oppretta ny informasjon direkte retta mot "TIL DEG SOM IKKE HAR KONTO HER", med oppmoding å bruke kontaktskjemaet på nettsida til å registrere konto.
Kanskje skal vi gå til det skritt å registrere konto for alle medlemmer - kanskje.

Pågangen av uvedkommande brukarar frå heile verden har dei siste dagane blitt så stor, at arbeidsmengda med å stenge ute uvedkommande har blitt for stor.
Beste helsing
Arnold Hoddevik

Post Reply