En liten ide ang. utflukter
Moderator: Arnold Hoddevik
- MayIrenFlem
En liten ide ang. utflukter
Jeg var på en liten fototur i Solnørdalen tidligere i dag, og da kom det en kar som gjerne ville fortelle meg om området jeg tok bilder. Det var egentlig ganske spennende og fikk meg på tanken at det kanskje hadde vært kjekt om vi av og til kunne invitere med "lokalhistorikere" på noen av utfluktene. Slik vi ikke bare fikk med oss det fotografiske på turene, men kanskje også litt historien bak. Som f.eks Ytste Skotet, Sunnmøre Museum osv? Bare en liten tanke som slo meg 

- Monica Vestre
Re: En liten ide ang. utflukter
Syns det høres ut som en god ide jeg 

- Linda Kvernland
Vi har vel vært inne på å 'utnytte' Martin flere ganger - han er jo lokalkjent over alt! 

- Arnold Hoddevik
Flott ide dette, synes eg. Det kunne gi oss litt å skrive om til utfluktene, og det ville absolutt gjere dei meir interessante. Martin er jo lokalkjend, men det spørs om han er lokalhistorikar - kanskje... Eg synes dette er verdt å ta med seg.
- Arnold Hoddevik
Flott ide dette, synes eg. Det kunne gi oss litt å skrive om til utfluktene, og det ville absolutt gjere dei meir interessante. Martin er jo lokalkjend, men det spørs om han er lokalhistorikar - kanskje... Eg synes dette er verdt å ta med seg.