Premiering i klubbkonkurransen
Moderator: Arnold Hoddevik
- Arnold Hoddevik
Premiering i klubbkonkurransen
Det har kome eit forslag om at den som blir månedsvinnar kan få ein print av bildet sitt i premie. Kanskje noko å drøfte.
Sjølv har eg tenkt på at månadsbildet bør profilerast på ein måte, slik at det får ein utstillingsplass på nettsida.
Sjølv har eg tenkt på at månadsbildet bør profilerast på ein måte, slik at det får ein utstillingsplass på nettsida.
- John Colbensen
Re: Premiering i klubbkonkurransen
Jo, det høres ut som en god idé. Regner med du tenker på en høvelig størrelse som f.eks 30x40 cm eller større?
Og ja, månedens vinnerbilde bør bli presentert på fremsiden av websiden vår. Flott innspill
Og ja, månedens vinnerbilde bør bli presentert på fremsiden av websiden vår. Flott innspill

- Monica Vestre
Godt forslag
Print kan kanskje være fritt opp til en viss størrelse? 

- Arnold Hoddevik
Størrelsen er vel ein del av diskusjonen, og eg er open minded
A3 er like brasom A4. En fast størrelse kan vere utgangspunktet, og så kan det kanskje vere opp til kvar enkelt, eller blir det for vanskelig å administrere?
A3 er like brasom A4. En fast størrelse kan vere utgangspunktet, og så kan det kanskje vere opp til kvar enkelt, eller blir det for vanskelig å administrere?
- John Colbensen
Tenker jo som så at vi har jo A3+ printere i klubben (både du og jeg Arnold). Der er sikkert fler som har også. Men klart det kan være en idé med valgfri størrelse opp til A3.
Skulle vel ikke være så vanskelig å administrere så lenge det bare gjelder et bilde pr. måned
Skulle vel ikke være så vanskelig å administrere så lenge det bare gjelder et bilde pr. måned

- Arnold Hoddevik
Tenkte litt på det at dersom bildet skal delast ut på medlemsmøtet der resultatet vert kunngjort, så må størrelsen på bildet vere bestemt på førehand. Då er det enkelt å ha ein størrelse som fast, men dersom vinnaren skal velje ein anna størrelse, så må det noko undersøking og administrasjon til på førehand. Det var det eg tenkte på med administrasjon.
Dersom vinnaren skal velje, må vedkommande enten få eit hint (dvs vete resultatet på førehand), eller så må bildet delast ut i etterkant, som vel er ei dårlegare løysing. Tenkjer eg for vaanskelig no?
Dersom vinnaren skal velje, må vedkommande enten få eit hint (dvs vete resultatet på førehand), eller så må bildet delast ut i etterkant, som vel er ei dårlegare løysing. Tenkjer eg for vaanskelig no?
- Monica Vestre
Det å dele ut bildet samtidig som vinneren annonseres, syns jeg i utgangspunktet er en god ide, og da bør vel kanskje størrelsen settes fast til A3
Er bare en ting jeg lurer på... Muligens et dumt spørsmål, men bildene vi sender inn er jo forminsket og i 72dpi... Egner de seg for printing?

- Arnold Hoddevik
Bildene egner seg definitivt ikkje for utskrift, så det må vi finne ei løysing på
- John Colbensen
Ikke noe dumt spørsmål det Monica. Vi kunne jo ha gjort det slik at vinneren ble kontaktet et par dager før møtet slik at en høyoppløselig fil kunne bli tilsendt ?
- Monica Vestre
Det kan være en løsning, er jo en fordel at bildet blir best mulig på printen