Medlemsmøte i kveld

Lufting og drøfting av ideer

Moderator: Arnold Hoddevik

Post Reply
Hilde Soerdal

Medlemsmøte i kveld

Post by Hilde Soerdal »

Program for kvelden i kveld? :D
Hilde ønskjer velkommen
Gjennomgang av konkurransebilda; REGN, Hilde
Påminning om neste runde, MITT FAVORITTSTED og informere om to alternative innleveringsmåtar, Hilde
Info om Stranda Fotofestival og internklubbkonkurranse, vise innlevering av bilde via NSFF si innleveringsboks, Hilde
Info om bildebank Skodje kommune og utflukt førstkomande søndag 21.10. kl ?? var det 11? Hilde/Utfluktsgruppa
(Finn ikkje at du har lagt ut referat, Monica?)
Meir info?
Pause
Nattfoto, John :D
Takk for denne gong, Hilde

Monica Vestre

Re: Medlemsmøte i kveld

Post by Monica Vestre »

Søndag klokka 11 ja :) Jeg ramlet litt av lasset etter siste styremøte (morfar døde dagen etterpå), så referatet gikk helt i glemmeboka. Beklager det...skal få det inn :oops:

Noe annet som kanskje bør nevnes er utenlandsturen. Jeg har omsider fått tilbudene til Praha og Riga også (Via), og det var under halve prisen av det jeg fikk til Paris og København (Berg-Hansen). Fordi fristen der var så kort, og fordi jeg ser det som lite realistisk å få med medlemmene på en helgetur som koster rundt 10 000,- pr. pers., så har jeg takket nei til de to siste alternativene (tok en liten sjefsavgjørelse der... ;) ) Praha og Riga er absolutt gjennomførbart, men fristen på tilbudene går ut allerede 2. november...

John Colbensen

Post by John Colbensen »

Ser ut for å være en fullpakket kveld.
Siden kurset mitt er ment å vare i 3 timer vil jeg kutte kraftig her og der. men skal gå veldig greit å tilpasse...jeg er tross alt proff :lol:

Monica Vestre

Post by Monica Vestre »

Evt. kan vi ta alt som har med turen å gjøre pr. mail., og det kan vi jo med noe av det andre også? Konkurransen kan f.eks. kuttes ned til å bare vise bildene og resultatlista denne gangen? Det er mange som gleder seg til kurset/foredraget, så det er synd om du må kutte alt for mye, John, og det var vel i utgangspunktet egentlig meningen at du skulle ha mesteparten av kvelden :D

Hilde Soerdal

Post by Hilde Soerdal »

Enig i at det vil vere synd om John må kutt pga info :cry:
Skal prøve å vere superrask med det eg skal ha,
- kan berre nemne kortkort dei sakene det gjeld og seie at det kjem utførleg :D informasjon på heimesida og pr. mail.
Så får folk ta ansvar for å sette seg inn i det sjølve.
- kan ikkje alltid rekne med å få både i pose og sekk og i tillegg få det servert på sølvfat- :lol:

Ikkje stress med referatet, Monica, har ikkje problem med å forstå at du då prioriterte det som er viktigare her i livet :)

John Colbensen

Post by John Colbensen »

Det er nå en gang slik at det ser ut for at våre medlemmer trenger å få saker og ting repetert flere ganger.Info er viktig så du må ikke stresse i kveld Hilde :)
Som skrevet skal jeg nok klare å tilpasse noenlunde tiden :D

MayIrenFlem

Post by MayIrenFlem »

Jeg må bare si at jeg gleder meg stort til klubbmøtet i kveld! Tusen takk for at dere er så flinke til å tilrettelegge og ordne for oss andre. Hvis det er noe dere tror jeg kan hjelpe til med så må dere bare si fra så skal jeg prøve så godt jeg kan :)

Post Reply