Siden lydanlegget på Fagerheim er noe spesielt så krever det en viss opplæring og muligens kostnader for leie av dette.
Når vi nå skal bruke dette lokalet og ta imot foredragsholdere o.l. så bør vi kunne tilby lydmuligheter også. jeg legger inn forslag på at klubben investerer i trådløse høyttalere ala det som jeg legger ut link til her :http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-bi ... ler-aw3000
Der finnes sikkert bedre og dyrere. men jeg ønsker å forhøre meg med styret før jeg bruker tid og energi på dette.
Synes dere vi bør kjøpe inn høyttalere til vår klubb pc ? Og i så tilfelle, hva bør max pris være?
Det syns jeg vi skal. Har ikke greie på hva det koster for noe som er brukbart, så pris har jeg egentlig ingen formening om, men noe ala linken bør i alle fall være greit...
Jeg har ikke peiling på lyd, men er sikkert bare å kjøpe noe som er midt på treet mtp pris vil jeg tro? Det er jo bare en fordel å ha eget utstyr til lyd om vi skal ut på tur, ha festlige lag osv
Vi har nok reserveløsninger for Terje sitt foredrag, men jeg synes det er like greit å bare gå til innkjøp nå...slik at vi har uansett...
Kan vi ta en avstemning på dette forslaget? : Klubben kjøper inn trådløs høyttaler til vår klubb pc og makspris 2500,-.
Om vi får et flertall for dette nå, så kan jeg ordne saken raskt...om ikke noen andre ønsker å fikse det ?