Det har begynt å svirre en liten tanke om innkjøp av projektor til klubben. Hva sier dere til dette? tenker litt på turen vi skal ha til Ulla i første omgang men også andre muligheter omvi skal vise bilder andre steder enn i Gomerhuset. Tenkte ikke på noe rådyrt men rundt 6-7000 med lerret? Er bare på tankestadiet mitt ennå men kunne det vært en god investering for klubben?
Projektor?
Moderator: Arnold Hoddevik
- John Colbensen
Projektor?
Hei og hå
Det har begynt å svirre en liten tanke om innkjøp av projektor til klubben. Hva sier dere til dette? tenker litt på turen vi skal ha til Ulla i første omgang men også andre muligheter omvi skal vise bilder andre steder enn i Gomerhuset. Tenkte ikke på noe rådyrt men rundt 6-7000 med lerret? Er bare på tankestadiet mitt ennå men kunne det vært en god investering for klubben?
- Arnold Hoddevik
Re: Projektor?
Med ein slik bomsedings kunne vi jo ta bilda med til andre lokale enn dei vi har tilgang til i Gomerhuset. Det er ein interessant tanke.
- Monica Vestre
Syns det høres ut som en god investering 
- John Colbensen
Noen andre fra styret som vil si sitt ? 
-
Martin Madsen
Synst det verka ut som en god ide,kjekt å ha seinere vist man tenker på eget lokale.....
- John Colbensen
Har leita litt etter noe som kan være passende for oss. Kunne dere ta en titt på denne?
Har fått gode skussmål ser jeg...og ikke avskrekkende pris.
Lerret bør jo vøre på over 100 " synes jeg og ett portablet lerret ligger på rett under 1500,- for denne størrelsen....
http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/ ... 5083.3122/
Har fått gode skussmål ser jeg...og ikke avskrekkende pris.
Lerret bør jo vøre på over 100 " synes jeg og ett portablet lerret ligger på rett under 1500,- for denne størrelsen....
http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/ ... 5083.3122/
- Monica Vestre
Har ikke greie på slikt jeg, men ser jo greit ut dette... 
- John Colbensen
Jeg vet jeg rusher litt nå men skulle vi ha gått for en slik en? Hadde vært superdupert å hatt en slik til lørdagskvelden på Ulla. Kom gjerne med feedback alle sammen. Kjekt å bruke dette "styrerommet" når styret "er der" 
- Monica Vestre
Jeg syns vi skal gå for en slik. Som du sier, det hadde vært fint å hatt den til turen 
-
Martin Madsen
ej synst at vi kan gå for en slik,etter det ei såg på sida om dinna verka den heilt ok.sikkert kjekt å ha en slik til ulla turen vist man skal vise noen bilder der..