Kø for beste posisjon foran tolmodig modell. Foto: Arnold Hoddevik

Best å sjekke resultatet, og sikre at det beste bildet ble skapt. Foto: Arnold Hoddevik

Rommet med gamle møbler var en populær stasjon. Foto: Arnold Hoddevik

Aktivitetsgruppa i klubben inviterte til stor aktivitetsdag 12. mars. Jentekolonien var et eldorado for kreative fotografer.

Aktivitetsgruppa hadde planlagt godt. De lagde til flere stasjonner, et med tradisjonelt oppsett av studioblitser, en gammeldags frisørsalong og et rom med eldre møbler. I tillegg kunne trapp, gang, kjøkken, piano og den flotte parken og uteområdet brukes, noe klubbmedlemmene visste å sette pris på.

Aktivitetsgruppa hadde også engasjert tre flotte, unge damer til modeller. De mottok allskens instruksjoner fra de ivrige og engasjerte fotografene, og opptrådte med stor innlevelse og tolmodighet.

Dagen ble avsluttet med pizza rundt et fullsatt bord. Denne typen arrangement er tydelig noe som engasjerer mange klubbmedlemmer - noe som er interessant og morsomt å være med på.

Tekst: Arnold Hoddevik